onsdag, mars 30, 2011

Hortensia i vardagsrummet




I helgen köpte jag en av mina favoritblommor, hortensia. Levande växter har verkligen en förmåga att ge rummet en "ny dimension" - och man blir glad av blommor! Det härliga vårljuset gör också sitt. :) Det är underbart att det fortfarande är ljust när man kommer hem från jobbet.

Jag vill också passa på att tacka för alla goa kommentarer, varenda en gör mig GLAD! Jag har inte haft tid att kika runt till er alla och lämna hälsningar tillbaka, men jag hoppas jag hinner snart. Nu ska jag ut och äta middag med en vän som fyller år.

Hoppas att du har en fin onsdag!

10 kommentarer:

  1. For en nydelig hortensia! :)
    Den sofaen så jo bare sååå god ut å sitte i!
    Herlige lappetepper med spreke farger, det liker jeg..

    Ha en flott onsdag!
    KLem

    SvaraRadera
  2. Mmm jag älskar hortensior men inte vågat köpa det eftersom mina fingrar är allt annat än gröna ;-) De enda krukväxter ajg klarar av är orkidéer...
    Underbar bild från ditt vardagsrum!

    SvaraRadera
  3. Herlige bilder! Og nydelig hortensia!*smile*
    ...og søte pusen man ser såvidt der!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder..hortensior är så vackra..tyvärr kan jag bara säga som lotten..mina fingrar är inte tillräckligt gröna för att dom skall överleva i min vård.. =)

    Kraaaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  5. hortensia er virkelig fine blomster. så glad i de jeg og. likte teppet i sofaen din og putene. herlig!
    klem

    SvaraRadera
  6. Hei igjen!!

    Jeg har en liten oppmerksomhet til deg på siden min.. ta en liten kikk...

    Klemmer fra meg :)

    SvaraRadera
  7. Så fint! Jag har velat ha en hortensia länge jag också men det har ännu inte blivit så att jag köpt någon.

    SvaraRadera
  8. Vackert. Och vilken fantastisk vägg-blomma du har över soffan!

    SvaraRadera
  9. Jaa den blomman är alltid vacker och i alla färger också. Blå var kanonfin hos dig.

    /Mia :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^