måndag, april 25, 2011

Vinn presentkort på 300 kronor!

(Bilder från LyxigaPlåtburkar.se, collage av mig)




Idag har jag glädjen att presentera en tävling i samarbete med LyxigaPlåtburkar.se som säljer massor av fina plåtburkar. Bland annat mina favoritburkar av märket Derrière la porte/Dixie som jag bloggat om tidigare här och här. I collaget visar jag några av de burkar som finns på min egen önskelista.

Du kan vinna ett presentkort på 300 kronor att köpa fina plåtburkar för! 

(Himla synd att jag inte kan delta i tävlingen själv. ;) 


För att vara med och tävla behöver du göra följande 2 saker:
1. Kopiera bilden och skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg eller dela detta inlägg på Facebook och tipsa om tävlingen. I inlägget måste följande 4 ord finnas med: Derrière la porte, Dixie, Cabanaz samt plåtburkar. Se till att både länken till det här inlägget och till www.LyxigaPlatburkar.se fungerar i ditt inlägg.

Exempel på text:
OBS: Kopiera inte den kursiva texten rakt av utan du måste använda en egen formulering.

"Jag tävlar hos GALLERRY om ett presentkort värde 300 kronor från Lyxiga Plåtburkar.se de har bland annat glada plåtburkar från Derrière la porte / Dixie samt retro prylar från Cabanaz . Var med och tävla du med!”

Var kreativ!

2. När detta är gjort skriver du en kommentar till detta inlägg och skickar med din länk.

Tävlingen avslutas måndagen den 9/5 kl.23.59 och vinnaren avslöjas på tisdag den 10/5. 

Lycka till! ^_^

6 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar, tycker plåtburkarna är härliga.

    SvaraRadera
  2. Ojsdå..märkte att dom endast levererar till Sverige..så det betyder att jag int är med och tävlar. Vilken otur :-)

    SvaraRadera
  3. Tar gärna chansen och vinner fina burkar :o))
    http://henriettaspyssel.blogspot.com/2011/04/tavla-om-fina-burkar-fran-lyxiga.html

    SvaraRadera
  4. Jag vill så klart ta chansen att vinna fina burkar! :)
    http://linaliten.blogg.se/2011/april/tavling-hos-gallerry.html

    SvaraRadera
  5. Hej hej!!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen. Jag har länkat så nu håller jag tummarna att jag vinner.=)
    Soliga hälsningar Cathrine

    SvaraRadera
  6. http://www.facebook.com/pages/Fhager/148795598502820?sk=wall

    Jeg er med! Elsker bokser!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^