lördag, maj 07, 2011

Fina retrotyger och tygshop-tips!

 De här tygerna har jag beställt av Line, en dansk tygfantast med den fina bloggen Xoeinding

Underbara färger och mönster, eller hur?


Igår fyllde Line på med nya tyger i sin shop, och jag kunde såklart inte låta bli att beställa lite av de nya fantastiska godbitarna. Det här är några av läckerheterna hon säljer just nu:

Bild lånad från xoeinding.dk
Om du vill handla av dessa finingar så skynda dig, jag gissar att allt snart är utsålt.

Klicka på bilden nedan för att komma till Xoeindings tygshop.


Hoppas du har en härlig lördag!

10 kommentarer:

  1. Sjukt härliga tyger, men måste låta bli att beställa nu..har mycket tyger att göra åt först innan jag kan köpa på mig så mycket mer.. =)

    Hoppas du får en fortsatt fin helg gumman! <3
    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. så fina tyger, underbara färger.

    SvaraRadera
  3. ...Så sinnsykt vakre stoffer og mønstre!!
    Elsker det!!

    ...Du får holde utkikk etter cathrineholm produkter, er en så unik og vakker serie ;)

    Go'klem

    SvaraRadera
  4. Herlige stoffer, herlige farger!
    Kram, PiPa

    SvaraRadera
  5. Der har du handlet hos henne du også ser jeg :o)

    Så fikk du litt mer av det flotte stoffet ;o)

    Ha en strålende helg vider!

    SvaraRadera
  6. Galet fina! Härlig söndag tilll dig..
    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  7. Åhh vad mycket fina tyger du har köpt! Underbara! Just nu har jag ett litet köpstopp vad gäller tyger....

    SvaraRadera
  8. SV: Jag kommer också behålla detta läckra påslakan som just ett påslakan jag med, kan inte med att sätta saxen i det..kärlek vid första ögonkastet..men jag lovar att hålla ögonen öppna både till dig och mig själv..tänkte leta örngott också.. =)

    Åhh va snäll du är gumman, finns ju så mycket fint inne på tiger.. Jippi! Nu är jag supernyfiken!!!

    Lådorna får vänta tills jag hittar fler..men tror det kan bli lite småläckert med ett settekasse modell big utav dom..svårt att få in mina samlingar i vanliga små settekasse så.. =)

    Söndagskramar i massor
    Sanna

    SvaraRadera
  9. Underbara tyger, vilka härliga färger och mönster!

    SvaraRadera
  10. Nå, nu har jeg da også lige været på tur her hos dig, og du bor da også super fantastisk. MEGA mange lækre farver:-) :-)

    OG så smukke stoffer du har dig, jeg har bare SÅ svært ved selv at finde de stoffer. ØV

    Ha en dejlig dag.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^