tisdag, maj 17, 2011

Tisdagstema - En kär pryl

Jag har funderat fram och tillbaka kring vad jag skulle välja till veckans tisdagstema, en kär pryl... Men tillslut kom jag fram till att jag inte kunde välja något annat än den här:


 Min iPhone faller utan tvekan in under begreppet "kär pryl". Den är min följeslagare i vått och torrt och det är den manick jag spenderar allra mest tid med. Favoritsysslan är såklart att läsa bloggar (på bilden är det den urhärliga bloggen Nästet jag surfat in på), men den är ju också bra till så mycket annat! Ibland undrar jag hur jag klarade mig utan, och ibland undrar jag om jag utvecklat ett ohälsosamt beroende... :P

Jag har ett antal färgglada skal till min lilla vän, ett lila pryder den för tillfället. Tyget på bilderna är ett av mina nya favorittyger (från Xoeinding).

Nu ska jag ta en tur till Fabriken och kolla in vad andra bloggare har för kära prylar. Gör det du med! :)

PS: Till mina norska läsare vill jag ge en något försenad "Gratulerer med dagen"-hälsning! Hoppas att ni haft en underbar nationaldag! (Ibland önskar jag att firandet på Sveriges nationaldag var lika storslaget som ert.)

4 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det är fler som är beroende av sin iPhone :)) Den är en förlängd del på min arm liksom.

    SvaraRadera
  2. Åh ja, kan inte fatta att jag någonsin har klarat mig utan min.
    Är lite dålig på att kommentera men så mycket fina fynd du gör, kul att se!
    Hoppas att du mår bra, kram Stina.

    SvaraRadera
  3. Åhh vad smickrad jag blir när jag ser min blogg i din iPhome :D Men den fina headern gör sig väldigt bra med alla fina färger med....
    Jag har inte vågat köpa mig en sådan iPhone för jag inser att jag redan nu har ett beroende av bloggar och min laptop ;-)

    Ha en trevlig kväll! Kraam Lotten

    SvaraRadera
  4. :) tusen takk! ja, så skulle jeg ønske at vi hadde midtsommeraften slik som dere feirer den! og luciadagen!

    iphone står øverst på ønskelista!

    ha en fin dag:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^