torsdag, augusti 04, 2011

Byte med Randi

För en tid sedan visade jag ett par gardiner som Randi (med den underbara bloggen Små ting fra mitt hjerte og sinn) blev väldigt förtjust i. Jag köpte ett par till henne med löfte om att få en bunt retrotyger tillbaka. Jag önskade mig tyger i den rosa, gula och orange färgskalan, och se vilka läckerheter som kom i ett spännande RUNT paket...




Paketet var som sagt runt,och det berodde på att Randi packat ner tygerna i en härlig IRA-burk! Åh, vad glad jag blev, jag som älskar IRA och faktiskt har en liten samling burkar sedan tidigare. 
Burken passar perfekt inne i mitt skaparrum, se bara hur väl den matchar med min retrolampa. Den lyser som en sol och jag blir bara mer och mer förälskad i den. :) 

Tusen tack Randi! 



Den uppmärksamma ser också att jag fått ett annat tillskott i skaparrummet. Nämligen den härliga vaxduken av märket Lola som "florerat" på retrobloggar runtom i Norden. Jag såg den först hos bareWunderbar och sedan dess har jag letat efter den som "besatt". ;) Hittade den (på Coop Forum) när jag väl köpt den mexikanska vaxduken till köket. Fast i en annan färgställning än den jag sett hos de danska bloggarna. Lika glad är jag för det, den passade ju helt perfekt.

5 kommentarer:

  1. Wow, vilket grymt byte.

    Loong time.. hoppas du har det bra i sommarvärmen.

    Kram Mia :)

    SvaraRadera
  2. Supert! Fine og friske farger!

    Håper du har hatt en fin sommer, Erry!

    Solrosa :)

    SvaraRadera
  3. Härligt byte! Får nog ta en sväng inom Coop snart och kika efter vaxduken!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Coop forum. Så det är där man ska leta.

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att se den burken här hos dig! Min mamma har exakt en likadan, och jag har ätit kakor ur den hela min uppväxt :-) Snacka om barndomsminne när jag såg den här! O vilken ljuvlig vaxduk!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^